woensdag 14 november 2007

De onbekende blogger

Twee weken geleden is het al. Twee weken geleden heb ik deze blog aangemaakt. Pas vorige zaterdag heb ik er een bericht op geplaatst. En niemand, echt waar niemand die mijn blog gevonden heeft.
Niet verwonderlijk. Het enige wat een beetje internetbekendheid heeft, zit in de url die naar deze blog leidt. Het is een pseudoniem dat ik regelmatig gebruik. Om de bezoekers te misleiden heb in de titel van dit blog mijn tweede pseudoniem uit de kast gehaald. Ik heb die naam te danken aan mijn docent Engels. Hij refereerde naar mijn haartooi.
Ik voel me als Peter in zijn hol. Voorlopig weet niemand me te vinden. Best spannend. En tegelijkertijd heel ontspannend. Niets moet, alles mag. Geen druk op mijn schouders om toch maar een bericht te plaatsen. Want te lange inactiviteit jaagt lezers weg. Dat merk ik aan het aantal bezoekers van mijn vorige blog.

1 opmerking:

Anoniem zei

Hallo,

Ik heb Curly in zijn hol gevonden, en ja het was niet zo moeilijk . na een kwartiertje had ik hem .Het doet ons deugd om terug iets terug te vinden over hem !
Allé ,doe zo voort !!!

de modderduivel