maandag 26 november 2007

Diprophos, Lectamindose, Blufaminol

De regelmatige bezoeker van mijn vorige weblog heeft er het verhaal van mijn ontstoken pezen kunnen volgen. Een feuilleton in vele episodes. Om het kort samen te vatten: elf maanden geleden is de miserie begonnen, vandaag zitten we er nog altijd mee.

Vandaag zijn we begonnen aan aflevering elfendertig. De orthopedist heeft mijn pezen geïnfiltreerd met cortisone. Hij stelt voor om nog eens twee weken niet te lopen. Ik heb tot nu toe alle adviezen zonder morren opgevolgd maar nu heb ik toch veel zin om er mijn voeten aan te vegen. Aan vrouw, kinderen en trainer heb ik mijn ambities toevertrouwd. Nog eens twee weken trainingsachterstand oplopen kan ik best missen. We zien morgen wel.

En niemand, geen hond, geen kat die deze blog leest. Het is als praten tegen een muur. Niet dat ik het erg vind. Eerder spannend vind ik het.

1 opmerking:

Anoniem zei

Hoi,
Net gelezen,zit ook met een lumbago en een torticolis maar raak er aan gewend,leef er al 28jaar mee en het zij zo. Nu een paar weken geleden begon een striemende pijn in mijn linker ellenboog.Ben voor de zekerheid vandaag eens naar een dokter gegaan,resultaat tennisarm met een arm die ik amper gebruik relaxed werk wel vele uren per dag +/- 15. Dipro gekregen direkt in de spier merk er niks van dus geen enkele reaktie en geen enkele stop tegen de pijn,het enigste dat ik erbij kreeg waren voltaren patches,die ik al kon vanwege mijn onderrug het enigste dat daar nog n beetje helpt is relaxspray. Helaas is het gebruik ervan op mijn arm nutteloos en geeft het geen soelaas. Dipro is trouwens ook maar maximaal 3x per jaar toegelaten om toe te dienen of het helpt of niet! Tja de enigste oplossing die men had was opereren,daar ik leef van het seizoen zal ik moeten wachten tot december 2009. De enigste oplossing die ik ken is massage en zwemmen! En de beste massage die ik ken en wat een echte aanrader is vind u bij Dr.Dot. Dit zijn in de meest gediplomeerde maasseurs die een bepaalde manier hanteren die bij mij tot nu alle deuren heeft geopend.Ik zal mijn arm even laten rusten voor een weekje of 2 en me weer aanmelden bij een van deze dames. Dus mijn advies aan u proberen kost niks(massages zijn niet gratis!!).
Hier hun website: www.drdot.com zij zitten bijna in heel de wereld ook in Nederland en Duitsland.
Succes Mvg,
M.Huys,Belgie.