zondag 2 december 2007

Tipje van de sluier gelicht en onmiddellijk ontdekt

Nadat ik mijn vorige blog opgedoekt had ontving ik al vrij snel fanmail. Neen, nu ben ik aan het overdrijven. Laat het me eerder houden op enkele reacties van vrienden die, zo blijkt, mijn verhaaltjes wisten te appreciëren. Vandaag kwam die blog weer ter sprake.

Ik heb toen maar aan de aanwezigen opgebiecht, in casu, Dirk en Pieter, dat ik terug aan ’t bloggen ben. Waar en hoe moesten ze zelf maar uitzoeken. Tenslotte, zij hadden de primeur. Aan hen om me te vinden.

En gevonden hebben ze me. ’ t Is te zeggen, Dirk heeft me gevonden. Met dank aan Google vermoedelijk. Ik wist al dat Google mijn blog gevonden had. Eén of andere verloren gelopen Amerikaan en een verdwaalde Canadees hebben eerdere deze week mijn nieuwe blog bezocht maar ik veronderstel dat dit eerder toeval was. Dus de eer om als eerste deze blog bezocht te hebben gaat naar Dirk.

1 opmerking:

pdb zei

Dag Jos Curly

Vandaag hoorde ik van je blog, maar ik moest het zelf maar vinden.
Na eerst verkeerd gezocht te hebben in de blogs van skynet, heb ik je uiteindelijk toch beet.
Het wordt een ware sport.
Vindt de blog van Jos

PDB