woensdag 15 april 2009

Stage: dag 3

Wij verblijven in de jachthaven van La Rochelle. Duizenden bootjes, in allerlei vormen en formaten liggen er aangemeerd. Vanmorgen bracht een”zeebus” ons naar de schilderachtige oude haven. Er is geen paasvakantie, de straatjes lagen er eenzaam bij. Goed voor ons want er stond een recuperatieloop doorheen de steegjes en parken op het programma. De benen werden wakker geschud door enkele versnellingen waarna rustig teruggelopen werd naar onze kamers.

De middagpauze bracht ons oesters, de plaatselijke specialiteit, en een spelletje kleurenwiezen. Voor wie geïnteresseerd is in de uitslag: de trainer heeft een verpletterende revanche genomen.

Intervaltraining. Echt snel wilden de benen niet meer gaan. Ik besloot mijn zeshonderden dan maar op eigen tempo af te werken maar was toch nog tevreden over mijn tijden. Ik moet wel diep geweest zijn want ik kreeg tijdens het loslopen een fameuze tik van de hamer. Een appelflauwte die door te eten en te drinken weggedreven werd. Morgen biedt zich iets rustiger aan, het geeft me de tijd om te recupereren.

1 opmerking:

Anoniem zei

Beste Jos,
heel leuk om de foto's te zien en verhalen te kunnen lezen zodat we ook een beetje kunnen mee genieten van jullie stage en vakantie.

groetjes daar aan iedereen

Lieve