donderdag 28 januari 2010

Winterbleus

Weet, winter, dat ik het welletjes vind
Je mag wat mij betreft vertrekken
En neem ze mee, die schrale oostenwind

Ik ben ze beu, uw karaktertrekken
Ik moet u niet meer, besef dat dan
Stop het nutteloze tijdrekken

Hij is er lang van door, de Kerstman
En samen met hem Sinterklaas
Hoog tijd om hen te volgen, als het effe kan.

Wat ik wil is warmte, het brengt me soelaas
Groen gras, kleurrijke tulpen, welriekende krokussen
Lelies, vlijtige liesjes en dahlias

4 opmerkingen:

Bert zei

Het kladboekje is terug bovengehaald. Ik wacht al op de lente-gospel. Hallelujah.

pdb zei

Vlijtige Liesjes zijn er al

Anoniem zei

Ik zou niet twijfelen als ik jou was, blijven schrijven!!

Anoniem zei

Hier hebben we de hele week op gewacht,Jos die weer schrijft.Het is wel mooi het wintertapijt , maar van ons mag de lente ook stilaan komen!
Lieve en Dirk