vrijdag 12 februari 2010

Lopen in Lennik is altijd een feest

De organisatoren van de cross in Lennik, ik mag ze wel. Akkoord, ze schuiven ons daar een omloop onder onze spikes die de meesten onder ons doen huiveren. Je moet al goed gek zijn om daar aan de start te verschijnen wetende dat je zo goed als continu bergop en bergaf moet lopen. Maar de verschrikkelijke gedachte van het moeten afzien wordt verzacht door de muziek die ze door de luidsprekers jagen. Het moet zowat de enige plek zijn waar Vlaamse schlagers inspirerend werken. Ik weet niet of dat op mijn collega-lopers dezelfde uitwerking heeft, althans bij mij wel. Ik word er welgezind van, krijg zin om te dansen en vooral om te lopen. Bergop en bergaf, draaien en keren, ik haat het, maar niet in Lennik. En omdat het zo plezant was, heb ik er twee filmpjes van gemaakt



1 opmerking:

Anoniem zei

Toffe fimpkes, goed gedaan,zo kunnen we hier zien dat er toch nog wat afstand tussen vader en zoon zit.

Lieve