zaterdag 13 december 2008

Maakt dat mee

Ik maar fantaseren over een loft waarin van alles en nog wat, dat niet mag geweten worden, zich afspeelt. Donderdagochtend zei mijn madame: ”Ge moet voor mij vanavond geen eten voorzien. Ik ga op stap”. Als er nu iets is waar mijn madame een hekel aan heeft, dan is dat zonder enige twijfel moeten uitgaan wanneer er ’s anderdaags gewerkt moet worden. “Ha zo”, reageerde ik. “Wat zijn de plannen?”. “Ik ga me laten verwennen door een paar mannen”, vertelde ze me zonder schroom. “Ik ga de avond rustig beginnen, en beetje bij beetje zal de spanning opgedreven worden om uiteindelijk te exploderen, uit te barsten in een onvergetelijk hoogtepunt. Ik wil dat het crescendo gaat.”

Ik wist niet goed wat te zeggen, ik wist niet hoe ik hier op moest reageren. Veel meer dan “En wie zijn dan wel die mannen die iets hebben dat ik niet heb?”, kreeg ik er niet uit. “Koen en Kris”, zei ze.

Geen opmerkingen: