maandag 28 september 2009

Nog even geduld

Die laatste loodjes, die zware, we hebben ze gehad. De trainingen die nu nog moeten afwerkt worden lijken peanuts in vergelijking met wat er de voorbije weken gelopen moest worden. De riem mag er dus af. Hoog tijd voor een feestje. En met zulke zomerse temperaturen mag het vuur op de barbecue aangestoken worden. Lekker eten, glaasje wijn erbij. Kortom, genieten.

Geen dessert voor mij. Past niet in het voedingsschema. Neen, die kers op de taart, daar zal ik zelf moeten voor zorgen. Want uiteindelijk hebben die honderden trainingsuren niet gediend om in het zonnetje te genieten van een gezellige zondagmiddag. Die 42 kilometer op een deftige manier lopen, daar heeft die trainingsarbeid voor gediend.

Nog zes dagen. In afwachting vul ik de voedselreserves aan (rijstpap, energierepen, granen met rode vruchten) en breek ik de vetten af (geen Duvel meer). Of het voldoende zal geweest zijn weet ik volgende zondagmiddag. Welke emoties zullen dan overheersen? Geluk of teleurstelling? Nog een weekje geduld en dan weten we het.

2 opmerkingen:

pdb zei

Wij wensen je alvast veel moed en succes!

Patrick en Annick

Anoniem zei

Jos,
we wensen jou ook veel succes toe zondag en zullen zeker en vast aan jou denken,hopelijk wordt het een mooi resultaat want inderdaad moet er veel getraind worden en sommige dingen (duvelkes) gelaten worden...hoewel Dirk geniet elke avond nog van zijn duvelke!

Lieve en Dirk