maandag 27 oktober 2008

Soms vraagt een mens zich af…

Mensen van mijn leeftijd beginnen zich vragen te stellen. Ze beseffen dat hun leven halfweg is. Tijd om te evalueren dus. De vraag die gesteld wordt is: wat ik doe, doe ik dat goed? En dan ga je anderen nemen als maatstaf, als vergelijkingspunt. Als je niet goed oplet verzeil je nog in een midlifecrisis.

Zo vraag ik me af waarom mijn twee blogs en mijn website maar een fractie van het aantal bezoekers lokken die andere websites halen. En dat terwijl ik iedere week iets nieuws probeer te publiceren. Neen, websites die al meer dan een maand niets te vertellen hebben blijven hoge aantallen bezoekers lokken. De wereld zit raar in elkaar. En de wereld zal zich niet aan mij aanpassen. ’t Zal eerder omgekeerd zijn. Misschien moet ik eens op tv komen om iets aan mijn populariteit te doen. Komende vrijdag lijkt me een ideaal moment.

3 opmerkingen:

pdb zei

Beter 1 leerzame link in de hand dan 1000 lege in de lucht.

Blue moves

Anoniem zei

Bwaah, als je maar plezier hebt in het schrijven en voor de rest, het glas is steeds half vol.
http://zoadmarchand.skynetblogs.be/archive-week/2008-44

Groeten,
Danny

nmerx zei

Dag Jos, Ik kwam op je blog terecht via die van onze Cath. Way to go. Observeer maar flink verder. Je mijmeringen fleuren het internet op. Nancy Parttimer